מוקד מכירות: 072-2776-771

יתרונות השימוש במרכזיות מבוססות ענן

העולם עובר מהפך טכנולוגי בעולם התקשורת ומגלה את הטלפוניה בתקשורת ענן

23/10/13 | צוות Voicenter

    
יתרונות בשימוש במרכזיות מבוססות ענן

יתרונות הטכנולוגיה מבוססי ענן

מעולם לא היה זמן טוב יותר לקנות מערכת טלפון חדשה!

מערכת הענן מייצרת מספר גדל והולך של שירותים, מכשירים וציוד חדשני ופשוט לשימוש. כאשר מדובר במערכות תקשורת, לחברות, עסקים קטנים וארגונים, אין שום סיבה לשמור על הסטטוס קוו. בסביבה התחרותית של היום, עסקים מחפשים דרכים להוצאות נמוכות יותר, ומעדיפים להתנהל מול ספק תקשורת אחד שנותן את כל הפתרונות, ובנוסף, לאפשר לעובדים שעובדים מרחוק, להתחבר לעסק בקלות, ללא תלות במיקום ובמכשיר. באמצעות מערכת תקשורת מבוססת ענן , עבודה עם ספק תקשורת אחד, יכולה להציע יתרונות אלה.

שיעורי אימוץ טכנולוגיית הענן הם גבוהים במיוחד במדינות הבאות:

ארה"ב, בריטניה, צרפת, הודו, דרום קוריאה, טייוואן, הונג קונג.

בהודו השימוש בפתרונות מבוססי ענן כיום הוא הנרחב ביותר. ארה"ב עוקבת מקרוב אחרי הודו ואילו צרפת ובבריטניה מראות התעיינות גבוהה והתלהבות משירותי הענן.

בטכנולוגיות הקיימות היום בחברות וארגונים, על מנת לנהל רשת טלפוניה, יש להתקין את כל הציוד, החל מחומרה ותוכנה ועד למכשירים "כבדים" ולתחזק את הציוד בארגון. תחזוקת הציוד בעידן המודרני נחשבת למסורבלת, יקרה, ובעלת פונקציות מעטות שלא תואמות את התפתחות הטכנולוגיה בעולם המודרני. מרכזיות מבוססות ענן נחשבות לפתרון טוב לעסקים קטנים ולמשרדים מרוחקים ומבוזרים. עסקים אלא נהנים מתקשורת קולית תחת ספק אחד וכל הארגון מתנהל תחת מערכת טלפוניה אחת.

 

דינמיקת טלפון ארגונית

המשכיות מובנית במרכזיית ענן עסקית.

אם עקב סיבות טבעיות במיקום עסק לא נגיש, או שיש כשלים אינטרנטים, משום שהמערכת נמצאת בענן ואינה תלויה בכוח או באינטרנט מקומי, העסק ממשיך  לתפקד ומאפשר למשתמשים ניתוב שיחות ופקסים למכשירים הניידים שלהם, עם הפנייה בו זמנית וכך עדיין מתאפשרת קבלת שיחות וקול ופקס נכנסות.

מיקוד הצוות

מערכת ענן ממקדת מחדש את מטרות הצוות, אשר מלכתחילה היה אמור להיות אחראי על שמירה וניהול של מערכת מבוססת חומרה, במטרה לבצע בה שינויים במקרה הצורך. כתוצאה מכך, מתאפשר לעסק להתמקד ביוזמות אחרות וכך עלויות התפעול הכוללות של העסק מוזלות.

מערכת אחת

עבור עסקים עם משרדים רבים, תקשורת מבוססת ענן מספקת מערכת אחת, המאפשרת גישה אינטרנטית קלה ומחברת בין עובדים במקומות מרוחקים. בתקשורת פנים ארגונית טובה, הארגון מציע חזית ארגונית מאוחדת מול לקוחות שותפים.

ניהול קל וגמיש

ניהול המערכות בצורה קלה וגמישה, מאפשר לכל עסק להוסיף או למחוק משתמשים בקלות, להגדיר עובדים מורשים והכל תחת פורטל ניהול נוח ופשוט.

הירשם לעדכונים שלנו

name
*יש להזין שם תקין. *זה שדה חובה.

email *יש להזין דוא"ל תקין. *זה שדה חובה.

יתרונות השימוש במרכזיות מבוססות ענן
צור קשר