מוקד מכירות: 072-2776-771

10 דרכים שמרכזיות הטלפוניה בענן יכולות להועיל לעסק שלך

" לאחרונה יש הרבה בז סביב תקשורת טלפוניה בענן לעסקים" תקשורת טלפוניה בענן היא בעצם שילוב "מתארח" של תקשורת קול עם נתונים בשירות של ספק חיצוני. הספק מחזיק ומתחזק את השירות, נותן לעסקים גישה ל "הענן" (שזוהי בעצם חוות שרתים מרוחקת) ואתה משלם רק עבור שירותים או יישומים בהם אתה משתמש. בצורה זו אתה מקבל שרותי תקשורת חסכוניים יותר, סביבת תקשורת אמינה יותר ואבטחה גבוהה יותר לעסק שלך."

23/10/13 | צוות Voicenter

    

סוף כל סוף ארגונים וחברות, יכולים להחליף את מערכות הטלפוניה הישנות ולקבל הרבה יותרספקי התקשורת בענן, מציגים פתרונות טלפון גמישים בעבור עסקים קטנים כגדולים בעלות נמוכה יחסית. אבל לא מדובר רק בהחלפת מרכזייה אחת באחרת. 

עם מערכות התקשורת בענן אתה מקבל את היתרונות של ניהול חיצוני למערכת טלפווניה שלך. מה שאומר שתצטרך פחות מומחי טלפוניה, חומרה ותוכנה כדי להתמודד עם תפעול שוטף של המערכת בעסק. מה עוד? מערכת התקשורת בענן נועדה לשפר ולייעל בצורה פרודקטיבית את הגמישות של העסק שלך. על ידי מתן מגוון של תכונות מתקדמות ופונקציונליות, והיא עושה זאת ללא מאמץ בתקציב הנמוך משלך.

לא פלא שיותר ויותר חברות מאמצים העוצמה של תקשורת הטלפוניה בענן.
למעשה, לפי מחקרים שנעשו בענף תקשורת הטלפוניה בענן, היא אחת הטכנולוגיות המתפתחת בקצב המהיר ומשנה בצורה הדמטית ביותר את הדרך בה חברות עושות עסקים.
אף על פי כן, חברות קטנות וגדולות, קוטפות שבחים את הפתרונות המצויינים שהם מציעים ללקוחותיהם, באמצעות הטכנולוגיה.
מקבלי ההחלטות בארגונים רבים, רק עכשיו מתחילים להתוודות להבדלים המשמעותיים בין מערכות הטלפוניה הקיימות בארגון לבין הפתרונות שהתקשורת החדשה יכולה לספק לעסק שלהם.

אנו מקווים שמדריך זה יספק לכם תשובות ותובנות שימושיות על איך התקשורת יכולה להשפיע על העסק שלך באופן מיידי, ובמשך שנים רבות להתעצם ע"י מתן תכונות נוספות, גמישות רבה יותר, והכל בשימוש בטכנולוגיה פשוטה ובעלויות נמוכות בהרבה ממה שאתה יכול לצפות...

1 "תכונות התקשורת החדשות עבור העסק עוזרות לעסקים קטנים, ליישר קו עם המתחרים הגדולים. יחד עם זאת, זה תמיד בתקציב שלנו. ספק התקשורת טלפוניה בענן, מספק לעסק שלנו את הטכנולוגיות החדישות ביותר."

עלות כוללת נמוכה יותר

צפי הצמיחה של העסק הוא גבוה יותר מאשר אי פעם.

באופן אידיאלי, אתה רוצה להיות מסוגל לאבטח את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר מבלי

להוציא מראש כסף משמעותי בחומרה. ספק התקשורת הופך את זה לאפשרי.

אתה חוסך מהיום הראשון על דמי השירות לתקשורת בעסק שלך.

 לא יקרים. לא נדרשת רכישה של חומרה או תוכנה יקרה..כל שאתה צריך הם מכשירי –

VoIP

אתה כבר לא צריך לנהל שני ערוצים: מצד אחד קווי טלפון ומצד שני נתונים מסורתיים ולשלם את המחיר הגבוה שהם צורכים.

כל זה היום נחלת העבר היקר מאוד.

"ציוד ה - IT הוא מה שאנחנו צריכים. הדבר האחרון שאנחנו צריכים זה עוד טכנולוגיה מורכבת ויקרה".

נדרשת תמיכת "IT" מינימאלית

בניגוד למערכות הטלפון המסורתיות המורכבות היושבות בארון תקשורת, תקשורת הטלפוניה בענן דורשת מעט מאוד הכשרה או ניהול ולא דורשת ארון תקשורת בכלל..

ללא תמיכה נוספת וללא צוות מנהל.

סיבה?

ממשק אינטרנט פשוט. למעשה, פתרון תקשורת הוא כל כך פשוט ואינטואיטיבי, שהמשתמשים יכולים לנהל את התכונות שלהם באמצעות המחשבים שלהם.

כל נושא הניהול האישי של המשתמשים והנציגים, יכול להוריד עול מהכתפיים של מנהלי ה - IT.

זה נושא ניהול אחד שיכול להשלף כתפיים של זה. מי יודע, אולי הם אפילו יודו לך על השינוי המבורך. 

3 "אולי אם לא הייתי מקשיב לדיווחים על הכלכלה, הייתי מרגיש יותר בנוח לבזבז הרבה כסף על מערכת טלפון חדשה. העסק לא צריך את זה. אני לא צריך את זה."

הוצאות תפעול לעומת הון חוזר

הדבר האחרון שאתה רוצה לעשות בכלכלה הקיימת של הארגון, או בכל אקלים כלכלי, הוא להוציא עשרות אלפי של דולרים על מערכת טלפוניה.

עם תקשורת טלפוניה בענן, אין שרתים גדולים או מערכות לרכישה.

מלבד טלפונים, יש הוצאות הון מינימאליות לאורך זמן. מה שאומר שהוצאות הטלפוניה הגדולות, יורדות מהרישום בדוחות הכספיים שלך. כל מה שיש לך הוא שירות בתשלום חודשי סביר שמחבר העסקים והעובדים שמחבר למגוון רחב של יכולות שמאפשרות לשפר באופן דרמטי את התפוקה.

בוא נדמיין שיש לך עסק שצריך בעל מוקד טלפוני, שצריך להיות יעיל ופונקציונאלי.

קיבלת הצעת מחיר עבור מערכת טלפוניה מסורתית. הגיוני שהיא תעלה לך בערך 120,000$, לעומת זאת, במוקד טלפוני המבוסס על תקשורת טלפוניה בענן, המחיר עשוי להיות 1,200$ לחודש!

תדמיין את ההשפעה הפיננסית שיש לך על העסק.

4 "הטלפונים גורמים לעסק שלנו להמשיך לפעום. אם שרות הטלפוניה נפסק, מכל סיבה שהיא, זה עלול לגרום לעסק נזק רציני."

המשכיות עסקית

בואו נניח שמתקיימים בעסק כמה תרחישים גרועים ביותר: הבניין שלך הוא מוצף מים,אור עידת האדמה הורסת או אש מתפרצת ברדיוס של קילומטרים.

נניח שיש לך תקשורת טלפוניה בען. עכשיו נראה איך הדברים היו נראים מאחר שכל הטלפוניה שלך מבוססת ענן, כלומר, בכלל לא יושבת  פיסית בשטח שלך, אלא נשלטת ע"י חוות שרתים הפרוסים בכל העולם, מרכזי הלקוחות שלך עדיין יכולים לפעול בצורה מאובטחת ורגילה ונציגי הטלפון שלך יכולים לקבל שיחות מכל מקום אחר בעולם.

פורטל מבוסס אינטרנט המאפשר לך להעביר במהירות קורא לטלפונים סלולריים או טלפונים אחרים במקומות שלא נפגעו. זוהי דרך מהירה וקלה מאוד להשתלט על מצב ואסון ולהבטיח כי כל אסון דבר הופך להיות כבר לא משמעותי, אלא רק תקרית קטנה.

5 "פעם יכלתי לצפות את הכלכלה העתידנית של העסק שלי. אבל בכלכלה הדינאמית של היום, אני לא יכול להרשות לעצמי לנעול כל טכנולוגיה, בלי אפשרות להתרחב. פשוט בלתי אפשרי. החברה שלי זקוקה לגמישות על מנת להתרחב."

מינימום הוצאות / מקסימום הכנסות

תחזית לעסק לחמש שנים? לעשר שנים ? למען האמת, עבור מרבית העסקים, נהפך כמעט בלתי אפשרי לעשות תחזיות מדויקות. זו הסיבה בגללה אתה צריך תקשורת טלפוניה בענן.

תקשורת טלפוניה בענן היא הדרך הבטוחה להעניק לך שקט נפשי בעסק, הנובע מהעובדה שאתה כבר לא מוגבל על ידי מערכת טלפון שתומכת רק במספר קבוע של עובדים, וכל הרחבה והגדלה בכמות העובדים, עלולה לעלות לעסק שלך המון הכסף. בנוסף, אם אתה פותח סניף חדש, או צריך לספק תקשורת מרחוק, או רק צריך להתכונן לעלייה חדה בביקוש סביב החגים, זה מהיר וקל ללא כל הפרעה לעסק שלך. סה"כ גמישות. קלה לניהול ומהירה לפריסה. תקשורת טלפוניה בענן, מעניקה לך

6 "אנו חברה קטנה, שצריכה להסתכל בגדול כדי להיות תחרותית. להיות בעלי טכנולוגיות חדישות זה עוזר, אבל שילוב של תכונות חדשניות, שייעודיות רק לעסק שלי, עוזר אף יותר."

יותר פונקציונאליות

גם אם אתה תשוש מטכנולוגיה, ברגע שאתה רואה את כל התכונות מתקדמות

והפונקציונליות שזמינות לך ע"י תקשורת הטלפוניה בענן, יהיה לך קשה להתעלם מההשפעה שאתה יודע, שיכולה להיות להם על העסק שלך!

החלק הטוב ביותר הוא שאתה יכול להפעיל את רק את התכונות שאתה צריך, על מנת להפוך את החברה שלך לפרודקטיבית יותר.

זה מתחיל עם קול באיכות הגבוהה ביותר, והצלולה ביותר ששיחה עסקית יכולה לקבל.

אבל זה רק מגרד את פני השטח, זה ממשיך בהודעות קוליות אוטומטיות, המועברות ישר לתיבת האימייל שלך.

אתה יכול לבצע שיחה מכל מכשיר טלפון, וזה יגדיר אותה כשיחה משולחה מסויימת. יש לך את היכולת לקבל שיחות בעסק לכל טלפון, בכל מכשיר ומכל מקום בעולם.

אתה רק צריך לחשוב איך הכי נוח לך להשתמש בטלפון. מהשלוחה במשרד, מהמכשיר בבית או מהנייד. זה לא משנה. תגדיר לעצמך מה שנח לך. בעיקרון אין הרבה דברים שאתה לא יכול לעשות באמצעות הטכנולוגיה של תקשורת טלפוניה בענן.

7 "נראה כי בכל פעם שאני משקיע בטכנולוגיה, תוך זמן קצר, אני צריך לשדרג"

שידרוג אוטומטי

עם תקשורת טלפוניה בענן, אין לך חומרה ואין לך תוכנה ולכן אין מה לשדרג..

בגלל השירות שלך הוא ע"י ספק חוץ, הספק שוטף משדרג את השירות שלו ואתה נהנה מהשידרוגים באופן אוטומטי. בלי להוסיף תשלום.

כמובן, שאתה כלקוח תעודכן ע"י כל שינוי המשפיע על אופן העבודה היומיומי שלך.

ותוכל לנצל את השידרוגים במהירות כדי לתמוך בעובדים שלך ולתת שרות טוב יותר ללקוחות שלך.

8 "בעסק הזה, מועסקים עובדים אינדיווידואלים ואנשי צוות פזורים במשרדים שונים. המל מחדרי ישיבות, חנויות וחדרי ועידה. אנחנו מסמכים על העובדה שיש לנו את אמצעי התקשורת הנכונים לכל הדרכים בהם אנחנו מתקשרים." 

פרודקטיביות בכל מקום

קשה לקדם את העסק כשמסתמכים על שרותי המרה. ואין כמו כדור שלג כשמדובר במערכת טלפוניה משרדית.

תקשורת טלפוניה בענן מהוה פתרון אידיאלי לכוח אדם מתפתח, בעל דרישה מתמדת בפרודקטיביות בכל זמן ובכל מקום. לא משנה אם תוקפים את הסוגיה משולחן העבודה, מחדר הישיבות, או באמצעות נסיעה ברכב, התקשורת בענן, מעניקה כלים רבי עצמה, על מנת לגרום לדברים לנוע קדימה. 

9 "בימים אלה, אנחנו צריכים להספיק יותר בפחות משאבים. נאלצנו לקצץ בנסיעות.

אבל אין שום דבר השווה לפגישה פנים אל הפנים עם הצוותים שלנו במקומות אחרים."

טלפון וידאו

בתוך הארגון שיחות וידאו, הן הפתרון המושלם לקיום ישיבות, במטרה להניע את העסק קדימה, תוך צמצום עלויות.

הבעות פנים, מחוות, קשר עין, כולם מייצרים תקשורת הרבה יותר אישית ובסופו של דבר, גם יותר יעילה.

שיחות וידאו מגדילות באופן משמעותי את איכות התקשורת בין העובדים. עם תקשורת ענן לעסקים, קל להתחיל לעבוד עם וידאו, וכל כך פשוט לשימוש. למעשה, שיחות וידאו הן קלות כמו ביצוע שיחת טלפון מסורתית. אין שום דבר משכנע כמו להיות מסוגל לראות את האנשים החשובים לעסק שלך.

10 "בכל יום נתון, יש עשרות נושאים הדורשים ניהול. מערכת הטלפוניה, צריכה להיות הדבר האחרון שאנו חוששים ממנו. הטלפונים צריכים לסייע לנו באופן שוטף ואמין ולא להזדקק לסיוע שלנו."

פוקוס על מה שחשוב

אחת הדרכים הטובות ביותר כדי להישאר תחרותיים הוא להתמקד בליבת העסקים שלך. עם תקשורת טלפוניה בענן, ניהול התקשורת נעשה מחוץ לאתר העסק שלך.

כל פתרון הניהול המורכב תלוי בספק חיצוני ולא בעובדים מהארגון שלך.

בו בזמן העובדים שלך נהנים מתכונות מתקדמות וכלים משוכללים, כמו איכול קול, תמונת וידאו ועוד ומאפשרים לך לקחת את העסק צעד אחד קדימה, ללא מכשורים שיכולים לעמוד בדרכך.

סוף כל סוף ארגונים וחברות, יכולים להחליף את מערכות הטלפוניה הישנות ולקבל הרבה יותר. ספקי התקשורת בענן, מציגים פתרונות טלפון גמישים בעבור עסקים קטנים כגדולים בעלות נמוכה יחסית. אבל לא מדובר רק בהחלפת מרכזייה אחת באחרת.
צור קשר